Literatura v živo/Ad Hoc
Serija literarnih dogodkov
Oblikovanje vizualne identitete in letakov serije dogodkov Literatura v živo, oziroma kasneje Ad Hoc vključuje ključne elemente: logotip, grafizme gibanja, podobo v krogu in pestre barve.
Čvrsta forma tipografskega logotipa v drzni pisavi Rockwell se dopolnjuje z izmuzljivostjo spreminjajočih grafizmov, ki ponazarjajo gibanje. Z vsako sezono oz. sklopom se grafika gibanja na letakih oz. zloženkah spremenija.
Tako vzbuja pričakovanje po novem – podobno kot v formi poezije, improvizirani glasbi ali likovnem ustvarjanju v živo.
Dodatni likovni element so navidezno naključne fotografije v okroglih okvirjih ter element presenečenja – barve, ki odražajo neskončne možnosti.
Ciljna publika
Literatura v živo je dinamičen niz pogovornih dogodkov ter branja poezije in proze v živo, ki nagovarja vse, ki želijo drugačen, svež pristop k dojemanju poezije in drugih leposlovnih besedil.
Zgodba
Sinergizem treh govoric. V živo se srečajo govorica besede, govorica zvoka in govorica podobe. Poeziji vseh generacij odgovorita z zvočno pokrajino glasbenik ter vizualni umetnik (slikar, illustrator, striporisec), ki jim je poezija blizu. Nastajanje likovne podobe je projicirano na platno, tako da mu obiskovalci ob poslušanju glasbenega odziva, ki sledi po avtorski interpretaciji poezije, lahko sledijo.
Literatura v živo zasnovana leta 2011 in še vedno traja. Kulturni dogodki so tematsko zaokroženi in zasnovani kot nov, svež pristop na pesniški krajini. Pesniška branja spremljajo odzivi glasbenikov in likovnih umetnikov v živo.
Naročnik
LUD Literatura, ludliteratura.si
Želiš brand, ki bo prodajal zate?
Prijavi se na brezplačen 15-minutni posvet.